Spørgsmål og svar
Finder du ikke det, du leder efter? Så tag et kig i vores ofte stillede spørgsmål.
Jeg ønsker at være kunde hos ABENA. Hvad gør jeg?
Vi er glade for, at du ønsker ABENA som din samarbejdspartner. Du er meget velkommen til at kontakte vores kundeservice for lægeklinikker på tlf. 74 31 15 44 eller mail laeger@abena.dk. De kan hjælpe med at besvare dine spørgsmål, og de hjælper også meget gerne med at oprette dig som kunde hos os.
Hvordan finder jeg et specifikt produkt?
Du kan søge efter varer ved hjælp af søgefeltet i toppen af siden. Du kan også klikke dig frem til det
ønskede produkt via menupunktet ’Alle produkter’ i topmenuen.
Hvordan bestiller jeg?
Når du har fundet et ønsket produkt, skal du vælge det antal du ønsker. Du kan også ændre enheden. Hvis du vælger et antal, som er mindre end minimumsbestillingen, vil antallet automatisk ændre sig til minimumsantallet. Herefter kan du klikke på "tilføj til kurv". Når du har valgt alle dine ønskede varer, kan du klikke på kurven i øverste højre hjørne for at gennemføre ordren.
Hvad betyder "NB. Længere leveringstid" for mig?
En vare kan være markeret med "NB. Længere leveringstid" af forskellige årsager. Du kan stadig tilføje varen til din kurv og gennemføre ordren. Varen vil i så fald blive efterleveret hurtigst muligt. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 74 31 15 44, hvis du ønsker en forventet leveringsdato.
Hvor kan jeg se en status på mine ordrer?
I menupunktet "Mit ABENA" i topmenuen kan du se dine åbne ordrer, eventuelle restordrer, loginoversigt, mv.
Ønsker du en advisering om, at vi har modtaget din ordre?
Vi vil meget gerne fortælle dig, at vi har modtaget din ordre. For at vi kan gøre det, bedes du kontakte vores kundeservice på tlf. 74 31 15 44 eller på mail laeger@abena.dk. Når du har oplyst dit kundenummer og din mailadresse, vil du fremover modtage adviseringer fra os.
Hvordan ændrer jeg adresse?
Hvis du har fået ny adresse, beder vi dig oplyse det til vores kundeservice. Det kan du enten gøre på tlf. 74 31 15 44 eller på mail laeger@abena.dk.
Hvor er min dokumentation?
Det er vigtigt for os, at du har nem adgang til din dokumentation. Sikkerhedsdatablade, datablade og APB-skemaer finder du under menupunktet "Mit ABENA" i topmenuen. Under "Mit ABENA" vælger du "Dokumentation" og kan nu søge efter et specifikt varenummer. Du kan også søge efter en specifik vare ved hjælp af søgefeltet i topppen af siden. På produktsiden vil du kunne se den tilknyttede dokumentation.
Hvordan fungerer favoritlister?
Din favoritliste er en liste over varer, som du hyppigt har brug for at bestille ller tilføje til dine ordrer. Du kan også favorisere varer, som du ønsker hurtig adgang til eller ønsker påmindelse omrking. Under menupunktet "Mit ABENA" i topmenuen kan du vælge "Favoritter". Herfra kan du oprette nye favoritlister ved at klikke på det lille "+"-ikon. Når du vil tilføje en vare til din favoritliste, klikker du på det lille "hjerte"-ikon ved varen. Herefter vælger du hvilken favoritliste, du ønsker varen tilføjet til.