Spørgsmål og svar
Finder du ikke det, du leder efter? Så tag et kig i vores ofte stillede spørgsmål.
Jeg ønsker at være kunde hos ABENA. Hvad gør jeg?
Vi er glade for, at du ønsker ABENA som din samarbejdspartner. Du er meget velkommen til at kontakte vores kundeservice for lægeklinikker på tlf. 74 31 15 44 eller mail laeger@abena.dk. De kan hjælpe med at besvare dine spørgsmål, og de hjælper også meget gerne med at oprette dig som kunde hos os.
Hvordan finder jeg et specifikt produkt?
Du kan søge efter varer ved hjælp af søgefeltet i toppen af siden. Du kan også klikke dig frem til det
ønskede produkt via menupunktet ’Alle produkter’ i topmenuen.
Hvordan bestiller jeg?
Når du har fundet et ønsket produkt, skal du vælge det antal du ønsker. Du kan også ændre enheden. Hvis du vælger et antal, som er mindre end minimumsbestillingen, vil antallet automatisk ændre sig til minimumsantallet. Herefter kan du klikke på "tilføj til kurv". Når du har valgt alle dine ønskede varer, kan du klikke på kurven i øverste højre hjørne for at gennemføre ordren.
Hvor kan jeg se en status på mine ordrer?
I menupunktet "Mit ABENA" i topmenuen kan du se dine åbne ordrer, eventuelle restordrer, loginoversigt, mv.
Ønsker du en advisering om, at vi har modtaget din ordre?
Vi vil meget gerne fortælle dig, at vi har modtaget din ordre. For at vi kan gøre det, bedes du kontakte vores kundeservice på tlf. 74 31 15 44 eller på mail laeger@abena.dk. Når du har oplyst dit kundenummer og din mailadresse, vil du fremover modtage adviseringer fra os.
Hvordan ændrer jeg adresse?
Hvis du har fået ny adresse, beder vi dig oplyse det til vores kundeservice. Det kan du enten gøre på tlf. 74 31 15 44 eller på mail laeger@abena.dk.
Hvor er min dokumentation?
Det er vigtigt for os, at du har nem adgang til din dokumentation. Sikkerhedsdatablade, datablade og APB-skemaer finder du under menupunktet "Mit ABENA" i topmenuen. Under "Mit ABENA" vælger du "Dokumentation" og kan nu søge efter et specifikt varenummer. Du kan også søge efter en specifik vare ved hjælp af søgefeltet i topppen af siden. På produktsiden vil du kunne se den tilknyttede dokumentation.
Hvordan fungerer favoritlister?
Din favoritliste er en liste over varer, som du hyppigt har brug for at bestille eller tilføje til dine ordrer. Du kan også favorisere varer, som du ønsker hurtig adgang til eller ønsker påmindelse omrking. Under menupunktet "Mit ABENA" i topmenuen kan du vælge "Favoritter". Herfra kan du oprette nye favoritlister ved at klikke på det lille "+"-ikon. Når du vil tilføje en vare til din favoritliste, klikker du på det lille "hjerte"-ikon ved varen. Herefter vælger du hvilken favoritliste, du ønsker varen tilføjet til.
Hvor kan jeg se lagerstatus på varerne?
Du kan se lagerstatus på alle vores varer ud for varenummeret. Det vises som en prik, der kan have følgende fire farver: Grøn = På lager, gul = På lager indenfor 3-5 dage, orange = på lager indenfor 6-15 dage, rød = Ikke på lager.
Hvad betyder ”denne varer tages ikke retur”?
Det er ikke alle varer, du kan returnere til ABENA. Hvis du støder på ”denne varer tages ikke retur” betyder det, at det enten er en skaffe-, køle- eller sterilvare. Vi tager ikke disse varer retur af hensyn til lagerbeholdning, lovgivning og opbevaringskrav.
Hvor kan jeg se status på min ordre?
Du kan se status på din ordre ved at gå ind på ”mine ordrer”.
Hvad betyder statussen på mine ordrer?
Din ordre kan have tre forskellige statusser. 1. Afventer: Din ordre er modtaget og afventer fakturering og levering. 2. Under behandling: Din ordre er ved at blive pakket. 3. Faktureret: Din ordre er faktureret og sendt.
Hvad betyder prikken ved mine ordrer, favoritliste og indkøbskurv?
Mine ordrer: Tallet i prikken indikerer det antal ordre, der er lagt på abenalaegeshop.dk. Indkøbskurv: Prikken viser, om der er varer i kurven. Hvis der er en blå prik, er der varer i kurven. Favoritlister: Prikken viser, om du har en eller flere favoritlister. Hvis der ikke er en prik, er der ingen favoritliste.